2021. november 2., kedd

Ez annyira szép ezért gondoltam, hogy megosztom veletek!

 Ez annyira szép ezért gondoltam, hogy megosztom veletek!


Félelem és szeretet

“- Szia! De jó, hogy találkoztunk. Mi van veled?
- Ne is mondd, pár hónapja elköltöztem Megszokásból. Képzeld nagyon sokan otthagyták.
- Hová költöztél?
- Az új lakhelyünk Félelem. Rengeteg ember lakik itt és folyamatosan jönnek újak és újak. Annyian vagyunk, hogy már minden földrészen van rengeteg ilyen nevű hely.
- Értem. Képzeld én is nem rég költöztem. Otthagytam Ismeretlent.
- Haha!! Ugye, hogy megmondtam, hogy nem lesz jó ott neked... Még szerencse, hogy nem hallgattam rád és nem követtelek.
Na és hol laksz most?
- Szeretetben...
- Szeretetben?? Az hol van??
- Mindenhol... Ahol épp vagyok, ott megtalálom... Tudod Szeretet bennem van, ott belül a lelkemben.
- Jaj hagyjál már, beszélsz itt hülyeségeket. Foglalkozz inkább fontosabb dolgokkal. Épp tegnap mondták a tévében, hogy nagyon sokan meg fognak halni, te meg ilyenekkel traktálsz engem. Mindenki, aki Félelemben lakik, erről beszél. Nem is hallottál róla??
- Tudod, mi akik Szeretetben élünk, nem hallgatjuk ezeket a híreket. Hiszen egyszer úgyis mind meghalunk, de addig amíg lélegzünk, addig nyugalomban élünk Szeretetben. Majd ha menni kell, megyünk.. de minket a halál után is vár a Szeretet.. Az égi..
Nincs kedved odaköltözni inkább?? Szólhatsz a többieknek is, várunk mindenkit!
- Mekkora ez a Szeretet?? Lehet el sem férünk, hiszen ahogy mondtam, mi rengetegen élünk Félelemben...
- Ne aggódj! Lehet fel sem tudod fogni, de Szeretet végtelen... Várlak, gyere, lesz helyed nálunk mindig!”/Dóró Sándor/

Nincsenek megjegyzések:

Összes oldalmegjelenítés

Translate

Keresés ebben a blogban