2021. szeptember 15., szerda

Ekcéma!

 Szeretnék még valamit meg osztani veletek!

Huszon éves voltam amikor egy ekcéma miatt el kezdtem inni a gyógyteákat! Egy hölgy javaslatára!
Hát mit ne mondjak elég szkeptikus voltam !De ki próbáltam amit javasolt! Láss csodát amit a dokiknak nem sikerült meg oldani egy egyszerű gaznak nevezett valaminek igen! Ez a gaz a csalán!
Akkor el kezdtem könyveket vásárolni és gyógynövényeket azokat ittam! Csináltam egy tornát amit szintén egy könyv javasolt! Amit tudni kell hogy alig vártam haza érje melóból mert állandóan fáradt voltam. Érdekes dolog történt! Egészséges lettem! Volt energiám élveztem az életet! És több melóm volt egyszerre! Aztán ezt abba hagytam mert jöttek a gondok és újra vissza estem. De azt a hibát én is el követtem hogy nem pótoltam a vitaminokat! Ezt meg is bosszulta a szervezetem! De már dolgozom rajta hogy helyre hozzam a hibákat !Persze nem megy egyik napról a másikra! Idő kell a szervezetnek hogy helyre jöjjön! DE soha nem késő!
Keres meg hogy te is egészséges legyél!És olcsóbban tudj vásárolni!

Nincsenek megjegyzések:

Összes oldalmegjelenítés

Translate

Keresés ebben a blogban