2021. augusztus 13., péntek

Tudtad?

 

Tudtad?

Hogy az a vitamin amibe meg van a meg felelő hatóanyag annak olyan hatása van mint amikor felszabadul minden gátlás mondjuk egy pohárka jó fajta bortól. Amikor megfelelő a vitamin akkor tele vagy energiával mint 20 éves korodban. Ha olyan készítményt szedsz aminek mondjuk az a szerepe az egészség megőrzésben hogy meg védjen pl vírusoktól és ha az meg is véd akkor jó . Ebben azt hiszem egyet értünk. Amennyiben a vitaminjaid nem ilyen hatosúak cseréld le őket mert véleményem szerint csak pénzt dobsz ki és az egészségedet sem tudod megőrizni. Ha meg már baj van akkor nem fog javulást hozni sajnos. Bizton állíthatom hogy 1-2 hét szedés után már érezhető a javulás azoknál a készítményeknél amiknek a hatóanyaga megfelelő. Persze azt is tudni kell hogy legtöbb esetben nem elég egy fajta vitamin szedése mivel szervezetünknek is több féle vitaminra van szüksége ahhoz normálisan tudjon működni. Ezeket a dolgokat azért írtam le hogy lássátok nem vagyok kezdő 1992 óta foglalkozom különböző termékek forgalmazásával kisebb nagyobb kihagyásokkal. Van tapasztalatom ebben a kérdésben és szívesen segítek megoldást találni ezekre a problémákra. Persze nem csak forgalmaztam ha nem szedtem is őket ki próbáltam amit tudtam.Jelenleg is vitaminokat szedek! Rengetek kutatást csináltam az interneten ez ügyben és tanultam is a vitaminok hatásáról és szerepéről. Keressetek bizalommal.Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Összes oldalmegjelenítés

Translate

Keresés ebben a blogban